Wednesday, 29 January 2014

Hatimu Milikku #2

Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti
Akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua
Ku sayang padamu

Kan kuabadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Aku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini

*********************************************************************************************
dengar SINI




** sebenarnya ada kisah disebalik lagu ni.. kalau Mr.S tau dila post lagi lagu ni mesti dia "terasa".. hehe.. abang takde salah pun, cuma tiba-tiba teringat kat lagu ni, hati jadi saaayyuuuuuu sangat...

10 comments:

  1. ini salah satu lagu favourite saya ni...

    ReplyDelete
  2. best lagu ne...menusuk di kalbu sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? silap-silap boleh nangis.. haha, over sangat.

      Delete
  3. Replies
    1. jangan nyanyi lagu ni dalam kelas dah la yer.. hehe

      Delete
  4. Replies
    1. lagu bersejarah kami suami isteri :)

      Delete
  5. Replies
    1. maksud yang mendalam.. kan? hehe

      Delete