Saturday 5 January 2013

~ Sudah-Sudahlah ~

aku rasa penat dah melayan kerenah manusia ni..
org tu bkn org lain dlm hidup aku.. bkn setahun dua aku kenal.. malah sejak lahir...
aku x faham knape msti nak DENGKI dgn kehidupan aku..
aku xde ape2.. cuma punya suami, mak, adik n keluarga yang lain (yang rapat jer)...
aku xde duit berjuta, tanah? sekangkang kera pun aku xde.. rumah? insyaAllah...
tp nape nk sibuk sgt duk kcau urusan aku? kehidupan aku? keluarga aku?
tolonggggglaaaaaaaaaa..... aku PENAT!! LETIH!! PERIT!!! lame dah aku sabar... kadang2 hilang jgk tahap kesabaran aku...
kata pepatah suami "dia berjalan pakai tumit, dia kan tongkat langit"


semoga ALLAh melindungi keluarga kami

p/s : sape2 pun jgn dtg pujuk aku untuk minta maaf kat org tu.. cukuplah sekali peluang yang aku bg.. untuk memaafkan dia.. mgkin tidak.. semoga Allah memaafkan dia...

No comments:

Post a Comment